شرکت نورد گرم فلز ( جویا نورد ) تولید کننده انواع ناودانی و نبشی

شماره تماس : 47282 - 021

ساعت کاری 9 الی 17

ساعات اداری

021-47282

تماس بگیرید

info@garmfelez.com

راه ارتباط با ما

درباره ما

گروه صنایع تولیدی نورد گرم فلز با هدف تولید انواع مقاطع فولادی (نورد گرم ) در سال 1373 بصورت شخصیت حقیقی با نام آتا و مجوز رسمی اداره صنایع و معادن استان تهران به شماره 33377 تاسیس شد و از سال 1378 بصورت شخصیت حقوقی و با نام شرکت صنایع تولیدی نورد گرم فلز به شماره ثبت 156958 در اداره ثبت شرکت های استان تهران به ثبت رسید.

اطلاعات تماس

آدرس

آدرس دفتر مرکزی: فلکه دوم صادقیه،ضلع جنوب غربی،کوچه مصطوفی ،مرکز خرید سامان،طبقه پنجم اداری،واحد1 / 5

تلفن

47282- 021

نبشی و ناودانی در آخرین مبادلات سال 1401 در رقابت به فروش رسیدند

در آخرین مبادلات سال 1401 که روز سه شنبه در بورس کالا انجام شد نبشی و ناودانی از محصولاتی بودند که برای آنها رقابت ایجاد شد و نسبت به نرخ پایه با رشد قیمت همراه بودند.

نبشی با نرخ ۲۴ هزار و ۹ تومان و ناودانی در بورس کالا به قیمت ۲۴ هزار و ۱۵۷ تومان به فروش رسیدند که  حجم مبادلات نبشی ۵۲۵ تن و ناودانی نیز ۵۳۴ تن بود.

میلگرد  نسبت به هفته گذشته با ۸ درصد رشد به ۲۱ هزار و ۶۷۴ تومان رسید این در حالیست که نسبت به قیمت پایه رشد ۶۹۷ تومان رشد را تجربه کرد.

در این روز در بورس کالا ۱۱۷ هزار و ۲۵۶ تن انواع میلگرد عرضه شد که نسبت به قیمت پایه رشد را تجربه کرد این در حالیست که نسبت به متوسط قیمت هفته گذشته کاهش ۸ درصدی داشت که این افت قیمت ناشی از روند نزولی است که به دلیل افت نرخ ارز و سایر محصولات (مواد اولیه) ای که در بورس کالا عرضه شده نشات گرفته است.

در این روز همچنین تیرآهن نیز نسبت به قیمت پایه با رشد همراه بود وبه قیمت ۲۴ میلیون و ۱۰۰ تومان مبادله شد، حجم مبادله این محصول ۷ هزار و ۱۳ تن و میزان عرضه آن ۸ هزار و ۵۲۵ تن بود.