شرکت نورد گرم فلز ( جویا نورد ) تولید کننده انواع ناودانی و نبشی

شماره تماس : 47282 - 021

ساعت کاری 9 الی 17

ساعات اداری

021-47282

تماس بگیرید

info@garmfelez.com

راه ارتباط با ما

درباره ما

گروه صنایع تولیدی نورد گرم فلز با هدف تولید انواع مقاطع فولادی (نورد گرم ) در سال 1373 بصورت شخصیت حقیقی با نام آتا و مجوز رسمی اداره صنایع و معادن استان تهران به شماره 33377 تاسیس شد و از سال 1378 بصورت شخصیت حقوقی و با نام شرکت صنایع تولیدی نورد گرم فلز به شماره ثبت 156958 در اداره ثبت شرکت های استان تهران به ثبت رسید.

اطلاعات تماس

آدرس

آدرس دفتر مرکزی: فلکه دوم صادقیه،ضلع جنوب غربی،کوچه مصطوفی ،مرکز خرید سامان،طبقه پنجم اداری،واحد1 / 5

تلفن

47282- 021

سران قوا به گرانی ۱۰۰ درصدی گاز فولادی‌ها ورود کنند/ فورا مصوبه را لغو کنید

سران قوا به گرانی ۱۰۰ درصدی گاز فولادی‌ها ورود کنند/ فورا مصوبه را لغو کنید
مصطفی عبداللهی بیان کرد: به دلیل رکود بازار فولاد و همچنین بحث کاهش صادرات، این گرانی می‌تواند تأثیر بسیار منفی در تمام زنجیره داشته باشد.

مصطفی عبداللهی رئیس هیئت مدیره صنایع تولیدی نورد گرم فلز با اشاره به نامه شورای آهن و فولاد به وزارت صمت درباره عواقب ۱۰۰ درصدی نرخ گاز فولادی‌ها، اظهارداشت: با اجرایی شدن این مصوبه دولت، تمام زنجیره فولاد ضررهای هنگفتی را تجربه خواهند کرد و مشکلات زیادی نیز به بار می‌آورد.

وی گفت: به دلیل رکود بازار فولاد و همچنین کاهش صادرات، این مصوبه می‌تواند تأثیر بسیار منفی در تمام زنجیره داشته باشد.

عبداللهی اضافه کرد: حتی با توجه به اینکه نوردکاران و بخش آهن اسفنجی بیشترین مصرف گاز را دارند، بیشترین تأثیر منفی در این دو حوزه نمایان می‌شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، انتظار داریم با اعتراض شورای آهن و فولاد که تمامی زنجیره در آن شرکت دارند، دولت تصمیم قاطعی بگیرد، چرا که به هر حال بحث رقابت پذیری صنعت فولاد بر قیمت گاز است.

عبداللهی با بیان اینکه مصوبه دولت باعث تعطیلی بسیاری از کارخانجات خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که این نامه تاثیر خود را بگذارد و حداقل سران قوا به این نتیجه برسند که گران شدن نرخ گاز می‌تواند به تولید و اشتغال‌زایی ضربه بزند و به جای اعمال افزایش قیمت گاز به ایجاد اشتغال و افزایش تولید فکر کنند. البته به نظر می‌رسد تعدیل قیمت گاز یا تخصیص یارانه گازی به صنعتگران نورد می‌تواند با نظر مثبت دولت انجام شود و شکوفایی تولید و اشتغالزایی را که از جمله دو فاکتور مهم توسعه اقتصادی است را به دنبال داشته باشد.