شرکت نورد گرم فلز ( جویا نورد ) تولید کننده انواع ناودانی و نبشی

شماره تماس : 47282 - 021

ساعت کاری 9 الی 17

ساعات اداری

021-47282

تماس بگیرید

info@garmfelez.com

راه ارتباط با ما

درباره ما

گروه صنایع تولیدی نورد گرم فلز با هدف تولید انواع مقاطع فولادی (نورد گرم ) در سال 1373 بصورت شخصیت حقیقی با نام آتا و مجوز رسمی اداره صنایع و معادن استان تهران به شماره 33377 تاسیس شد و از سال 1378 بصورت شخصیت حقوقی و با نام شرکت صنایع تولیدی نورد گرم فلز به شماره ثبت 156958 در اداره ثبت شرکت های استان تهران به ثبت رسید.

اطلاعات تماس

آدرس

آدرس دفتر مرکزی: فلکه دوم صادقیه،ضلع جنوب غربی،کوچه مصطوفی ،مرکز خرید سامان،طبقه پنجم اداری،واحد1 / 5

تلفن

47282- 021

روند قیمت فولاد صادراتی ایران

در هفته گذشته میانگین قیمت فوب شمش فولادی (بیلت) صادراتی ایران ۵۷۲ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، افزایش ۳ دلاری معادل ۰٫۵ درصدی را نشان می‌دهد. میانگین قیمت فوب اسلب صادراتی ایران نیز در هفته گذشته ۵۵۵ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، افزایش ۲۰ دلاری معادل ۳٫۷ درصدی را نشان می‌دهد. قیمت بیلت صادراتی در بالاترین میزان از اواخر اردیبهشت سال جاری و قیمت اسلب صادراتی در بالاترین میزان از اوایل تیرماه سال جاری قرار دارد.

نسبت به ابتدای آذرماه سال جاری، قیمت اسلب و بیلت صادراتی ایران به ترتیب ۳۹ و ۲۵ درصد افزایش یافته است. با این وجود، قیمت فولاد صادراتی ایران در مقایسه با رشدی که قیمت‌ها در منطقه CIS تجربه کرده است، عقب‌ماندگی دارد.

نرخ فوب بیلت صادراتی CIS در پایان هفته گذشته به ۶۲۳ دلار به ازای هر تن و نرخ اسلب صادراتی CIS به ۶۳۵ تا ۷۰۰ دلار به ازای هر تن رسید. این بدان معناست که قیمت بیلت صادراتی ایران ۸٫۲ درصد و قیمت اسلب صادراتی ایران ۱۶٫۹ درصد کمتر از نرخ‌های CIS است. با توجه به این عقب‌ماندگی قیمتی و همچنین افزایش تقاضای چینی‌ها برای شمش و محصولات فولادی، فضا برای افزایش بیشترِ قیمت فولاد صادراتی ایران وجود دارد. قیمت جهانی قراضه و سنگ آهن نیز افزایش یافته است که این امر نیز می‌تواند محرکی برای افزایش قیمت فولاد صادراتی ایران باشد.

در هفته گذشته شاخص پترومتالز برای قیمت میلگرد صادراتی ایران (تحویل درب کارخانه) ۰٫۹ درصد کاهش یافت و به ۵۵۵ تا ۵۶۵ دلار به ازای هر تن رسید.