شرکت نورد گرم فلز ( جویا نورد ) تولید کننده انواع ناودانی و نبشی

شماره تماس : 47282 - 021

ساعت کاری 9 الی 17

ساعات اداری

021-47282

تماس بگیرید

info@garmfelez.com

راه ارتباط با ما

درباره ما

گروه صنایع تولیدی نورد گرم فلز با هدف تولید انواع مقاطع فولادی (نورد گرم ) در سال 1373 بصورت شخصیت حقیقی با نام آتا و مجوز رسمی اداره صنایع و معادن استان تهران به شماره 33377 تاسیس شد و از سال 1378 بصورت شخصیت حقوقی و با نام شرکت صنایع تولیدی نورد گرم فلز به شماره ثبت 156958 در اداره ثبت شرکت های استان تهران به ثبت رسید.

اطلاعات تماس

آدرس

آدرس دفتر مرکزی: فلکه دوم صادقیه،ضلع جنوب غربی،کوچه مصطوفی ،مرکز خرید سامان،طبقه پنجم اداری،واحد1 / 5

تلفن

47282- 021

رشد 4 درصدی تولید نبشی و ناودانی طی 11 ماهه 1401

طبق آمار منتشر شده،تولید نبشی و ناودانی در 11 ماهه 1401 معادل 785 هزار تن شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد 4 درصدی برخوردار بوده است، این رشد در حالی ثبت شده که اغلب واحد های فولادی و نوردی در سالی که در روزهای پایانی آن هستیم به دلیل قطعی های مکرر برق در تابستان و گاز در زمستان با توقف خطوط تولید مواجه شده و به همین دلیل برای تامین مواد اولیه در تنگنا بودند .

تولید فولاد میانی کشور در ۱۱ ماهه  سال ۱۴۰۱، ۲۷ میلیون و ۷۱۹ هزار تن بوده که رشد ۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

در ۱۱ ماهه سال جاری، تولید کل محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱ درصدی و تولید آهن اسفنجی رشد ۵ درصدی داشته است.

وضعیت تولید محصولات فولادی

در ۱۱ ماهه امسال، در مجموع تولید محصولات فولادی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۱۱ درصدی داشته است. مجموع تولید محصولات فولادی در  ۱۱ماهه نخست امسال، ۲۰ میلیون و ۰۳۹ هزار تن بوده است.

در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱، ۱۱ میلیون و ۷۰۶ هزار تن محصولات طویل و ۸ میلیون و ۳۳۳ هزار تن محصولات تخت در کشور تولید شده است. رشد تولید محصولات طویل ۱۴ درصد و رشد تولید محصولات تخت ۸ درصد بوده است.

تولید میلگرد در ۱۱ ماهه سال جاری، ۹ میلیون و ۷۲۵ هزار تن بوده که افزایش ۱۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. تولید تیرآهن نیز با افزایش ۶ درصدی به ۱ میلیون و ۱۹۶ هزار تن رسیده است.

بررسی آمار ها نشان می دهد بیشترین رشد در بین تولیدکنندگان فولاد به خصوص مقاطع تخت شامل ( میلگرد ، نبشی و ناودانی و تیرآهن ) بیشترین رشد تولید مربوط به میلگرد بوده است .

میزان تولید ورق گرم کشور در ۱۱ ماهه نخست سال جاری، ۸ میلیون و ۰.۴۳ هزار تن بوده که افزایش ۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. میزان تولید ورق سرد ۶/۲ درصد کاهش و ورق پوششدار نیز ۳ درصد کاهش یافته است.