چشم انداز و اهداف

با توجه به اینکه کشورعزیزمان ایران از ذخایرغنی سنگ آهن و همچنین گاز برخوردار است ، بر آن شدیم تا کسب و کار پدری را ادامه داده وبا ثبت برند جویانورد ،تولید فولاد را با بهره گیری از متخصصان و نخبگان کشور در اواخر دهه 1370 آغاز کرده و در دهه 1380 رسما وارد عرصه تولید فولاد شدیم. افتخار ما این است که در شرایط تحریم ها برای ایجاد کارخانه ها با اتکا به متخصصان فنی و مهندسین جوان نخبه ایرانی ، تکنولوژی را بومی سازی کرده و در زمینه تولید محصولات فولادی ساختمانی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی و با بالاترین کیفیت تولید کرده و در راستای توسعه صنعتی و اقتصادی کشورعزیزمان برای رسیدن به اهداف با برنامه ریزی دقیق و تدوین استراتژی ها گام برداشته ایم.

صادرات ما

شرکت صنایع تولیدی نورد گرم فلز علاوه بر اینکه جزو نخستین تولید کنندگان انواع سایز های نبشی و ناودانی بشمار میرود موفق شده با ارتقاء کیفیت بازار های جهانی را نیز فتح کرده و به بیش از  10 کشور دنیا از جمله : چین ، هند ، ترکیه ، قطر  ، عراق،افغانستان،گرجستان،ارمنستان،آذربایجان،ترکیه،ترکمنستان،میانمارصادرات پایدار داشته باشد.

این شرکت همچنین با عنایت به لطف پروردگار قصد دارد تا در تمامی عرصه تولید محصولات زنجیره فولاد از سنگ آهن تا محصول نهایی نیز دستی بر آتش داشته باشد و از همین رو با فعالیت در واحد کنسانتره در بخش ابتدایی زنجیره فولاد نیز گامی برداشته و تولید را چه در بخش ابتدایی و چه در بخش انتهای زنجیره بهم پیوند زند. همچنین ما قصد داریم تا با ارتقاء کیفیت کوشش مستمر داشته و در تلاش هستیم تا با  پیاده سازی روش هایی که منجر به افزایش بهره وری میشود علاوه بر ممانعت از اتلاف انرژی در کاهش هزینه تمام شده نیز اقدام عملی داشته باشد . این شرکت  همچنین در نظر دارد تا با بکارگیری استراتژی های بازاریابی روز دنیا در پی توسعه بازارهای صادراتی باشد.