مزیت و توانمندی ها

این کارخانه یکی از مجهزترین کارخانجات تولیدی و تخصصی در ساخت مقاطع فولادی ( نبشی و ناودانی ) بشمار میرود که در تولیدات خود از شمش فولادی 3SP استفاده می‌کند که انعطاف پذیر در برابر خمش ،فشار و جوشکاری می باشد. سطح کیفیت بالای این فلز موجب شده است که در ایران و به جهت ساخت سازه‌های مقاوم مورداستفاده قرار بگیرد.

شرکت گرم فلز این توانمندی را دارد که با توجه به نیاز مشتری محصول تولید کند و همینطور که در استانداردها ذکر شده،ناودانی را براساس اندازه اسمی و وزن می‌شناسند و ما می توانیم باتوجه به نیاز مشتری وزن ناودانی را سبک تر تولید کنیم و ما یکی از شرکت هایی هستیم که می توانیم سبک ترین وزن ناودانی در رِنجِ استاندارد را تولید کنیم که از لحاظ صادرات حائز اهمیت است و با توجه به اینکه کنترل کیفیت و محصولات ما به طور مداوم و مستمر در حال تولید کنترل می‌شود، و از لحاظ صادرات جایگاه خوبی دارا می باشیم ومی توانیم به کشورهای مجاور صادرات داشته باشیم که این امر در حال انجام می باشد.
و شرکت گرم فلز این امکان را دارد که با توجه به درخواست مشتری جنس محصول را تغییر دهد،مثلا برای برج های انتقال نیرو از جنس 5SP معادل ST52 تولید کنیم که شرکت های دکل ساز هم بتوانند با استفاده از استحکام بالاتر آن کارهای خود را جلو ببرند.

از نظر استاندارد بودن شکل ظاهری محصولات که ابعاد و اندازه ها باید مطابق با جدول های داده شده باشد،شکل ظاهری آن هم باید بسته به نوع محصول اختلاف بال نداشته باشد و شکل ظاهری مناسب را داشته باشد.که شرکت ما برای رسیدن به شکل ظاهری مناسب از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می کند،یک نمونه لازم به ذکر غلتک های نورد ما میباشد که مهمترین قسمت تولید محصولات ما هستند که توسط دستگاه های تراشCNC تراشیده می شوند، تراش به وسیله دستگاه CNC دقت بسیار بالا و کیفیت سطح مطلوبی را می دهد که این امر مستقیما روی محصول تولیدی تاثیر می گذارد.
ما با استفاده از گایدها و راهنما های ماشین کاری شده CNC که آن هم به نوبه خود باعث افزایش کیفیت محصولات می شود و در خط نورد هم از تجهیزات الکترونیکی و برقی پی ال سی استفاده شده که آن هم به نوبه خود کیفیت را بالا می برد.

وجه تمایز شرکت صنایع تولیدی گرم فلز با سایر تولید کنندگان شامل :

توسعه بازار

توسعه سیستم کارآفرینی

استقرار سیستم مدیریت دانش

اخذ گواهینامه صنعت سبز

مدیریت هزینه ها

بهره برداری از حداکثر تولید

نوآوری در کسب و کار

تامین متوزان منافع ذینفعان

مدیریت کیفیت فراگیر

انعطاف پذیری در ساخت محصول

خشنود سازی مشتریان

برخورداری از کارکنان متخصص